ساعت مچی - تولید ساعت مچی تبلیغاتی در کرج

چاپ ساعت مچی تبلیغاتی در کرج :
همانطور که اطلاع دارید ساعت مچی تبلیغاتی یکی از بهترین کارهای تبلیغاتی محسوب می شود که برای جلب مشتریان بیشتر و معرفی محصول به دیگران مورد استفاده قرار می گیرد.
ساعت مچی همچون یک دستیار همراه فرد می باشد از همین روی می تواند نام و برند شما را در ذهن مخاطب تبلیغ نماید و ساعت مچی از جمله ارکان اصلی هر کسب و کار و تجارتی برای جلب مشتریان بیشتر است.
چاپ ساعت مچی در کرج :
ساعت مچی در کرج
چاپ ساعت مچی با بالاترین کیفیت در کرج
طراحی ساعت مچی ارزان در کرج
چاپ ساعت مچی در کرج با کمترین قیمت
تولید ساعت تبلیغاتی در کرج
طراحی ساعت تبلیغاتی با طرح اختصاصی در کرج
گروه تبلیغاتی نقش و نگار با بیشتر از یک دهه سابقه فعالیت درخشان در زمینه طراحی و چاپ انواع ساعت در کرج توانسته است خود را به قطب طراحی و چاپ انواع ساعت تبلیغاتی در کرج تبدیل نماید و با همکاری نیروهای متعهد و با تجربه ، قادر به طراحی و چاپ انواع ساعت در کرج می باشد.
طراحی انواع ساعت در کرج :
طراحی و چاپ ساعت در کوتاه ترین مدت را به نقش و نگار بسپارید.
چاپ ساعت تبلیغاتی یکی از ارکان اصلی هر شرکتی میباشد که در مراحل کاری خود نیازمند آن است.
ساعت تبلیغاتی خود را از ما بخواهید.
تولید ساعت تبلیغاتی اختصاصی توسط نقش و نگار .
تولید ساعت تبلیغاتی با ارزان ترین قیمت در کرج توسط گروه تبلیغاتی نقش و نگار.
تولید و چاپ ساعت تبلیغاتی به صورت تخصصی را از ما بخواهید تا بهترین را به شما عزیزان ارائه دهیم.
چاپ ساعت تخصص ماست.
چاپ ساعت تبلیغاتی با برند خود در کرج با بهترین کیفیت.
چاپ ساعت تبلیغاتی در کرج با جدیدترین طرح ها.
چاپ انواع ساعت تبلیغاتی در کرج.
چاپ انواع ساعت تبلیغاتی تخصص ماست .
طراحی و چاپ ساعت تبلیغاتی شما با کیفیت عالی در نقش و نگار صورت میگیرد.

  • قیمت: تماس بگیرید
  • 02632733192-02632704054
  • برای ثبت آگهی خود روی کلمه آگهی رایگان کلیک کنید

بهترین ساعت های مچی زنانه امسال

ساعت‌های زنانه نسبت به ساعت‌های مردانه بند و صفحه ظریف تری دارند. در این مقاله ساعت های مد روزی که این روزها طرفداران بسیاری میان خانم ها دارند، معرفی شده است.

 

ساعت های زیبای زنانه, بهترین مدل ساعت زنانه

معرفی ساعت های پرطرفدار زنانه



به ادامه مطلب مراحعه کنید

 

ادامه مطلب ...

جدیدترین کلکسیون مدل ساعت مچی شنل

جدیدترین کلکسیون مدل ساعت مچی شنل

شنل ( Chanel ),مدل ساعت شنل,مدل ساعت زنانه


شنل ( Chanel ) شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی، واقع در پاریس است، که در سال ۱۹۰۹ توسط خیاطی به نام گابریل کوکو شنل، تأسیس شد. شرکت شنل ( Chanel ) امروزه به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین موسسات طراحی مد و لباس زنانه، شناخته می‌شود.

شرکت شنل ( Chanel ) در حال حاضر متعلق به آلن و جرارد ورتایمر؛ نوه‌های پی‌یر ورتایمر، تنها شریک کوکو شانل، در زمان تاسیس این شرکت، می‌باشد.

شنل ( Chanel )، بخصوص در زمینهٔ ارائهٔ کالاهای لوکس و گران‌قیمت، مانند: لباس‌های آماده، کیف‌های دستی، عطر و لوازم آرایشی، در میان دیگر برندهای مشابه، شهرت دارد.

نام «کوکو» در حالی به خانم شنل داده شد، که وی به عنوان یک خواننده در کافی‌شاپی در فرانسه، مشغول به کار بود. شنل همواره در مواردی همچون تهیهٔ لباس ساده، لباس شب، شلوارهای زنانه و جواهرآلات بدلی، دارای تخصص محسوب می‌شد.

این شرکت تا به حال بسیاری از مشاهیر درجه یک دنیا را، به عنوان معرف و ارائه‌کنندهٔ طراحی‌های خود، به کار گرفته‌است. از جمله آنها می‌توان به کاترین دنوو، نیکول کیدمن ، آدری تاتو، کایرا نایتلی اشاره نمود.

 

ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

ساعت های مچی برند «دولچه و گابانا»

ساعت های مچی برند دولچه و گابانا پس از موفقیت در زمینه های مختلفی مانند لباس و کفش، به فکر تولید ساعت های مچی افتاد. ساعت هایی که علاوه بر زیبایی، کیفیت بسیار بالایی نیز دارند.

از خصوصویات بارز این ساعت ها می توان به ظرافت، زیبایی و پر زرق و برقی آنها اشاره کرد. طراحی آنها نیز توسط موسسین این برند، دومنیکو دولچه و استفانو گابانا صورت می گیرد. وجود مواد اولیه با کیفیت و منحصر بفرد در ساخت، ساعت های این برند را تبدیل به یکی از برترین ساعت ها در جهان کرده است. در ساخت این ساعت ها از طلای 18 عیار و سنگ های قیمتی چون الماس، یاقوت کبود و زمرد استفاده می شود. طراحی و ساخت آنها نیز در سوئیس، کشور ساعت های لوکس، صورت می گیرد.

 

مدل ساعت مچی مردانه,ساعت های مردانه دولچه و گابانا

معرفی برند «دولچه و گابانا»: ساعت های مچی


شما همچنین می توانید طرح های هندسی زیبایی را در این کلکسیون مانند طرح های مدل «SOFIA» که از روش های سنتی سنگ تراشی الهام گرفته است، مشاهده کنید.

این ساعت ها خصوصیات برند لوکس دولچه و گابانا را به خوبی منعکس می کنند. ما در اینجا نمونه هایی از مدل های مختلف ساعت های کلاسیک مردانه و ظریف و مدرن زنانه را در طرح ها و رنگ های مختلف و با بندهای چرمی یا استیل، را برایتان آورده ایم.

 برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

معرفی ساعت های زنانه و مردانه برند «بربری»

معرفی ساعت های زنانه و مردانه برند «بربری

برند لوکس بربری را در آن واحد هم جوان و هم پیر می خوانند. پیر به دلیل سابقه کهنی که دارد (از سال ۱۸۵۶ تا کنون) و جوان به دلیل نیروهای جوان و پر انرژی که در شرکت خود استخدام کرده است، در هر صورت در کنار هم ترکیب بی نظیری را خلق کرده اند.


برند لوکس بربری را در آن واحد هم جوان و هم پیر می خوانند. پیر به دلیل سابقه کهنی که دارد (از سال ۱۸۵۶ تا کنون) و جوان به دلیل نیروهای جوان و پر انرژی که در شرکت خود استخدام کرده است، در هر صورت در کنار هم ترکیب بی نظیری را خلق کرده اند.

با وجود استقبال مشتریان از ساعت های مچی بربری، تیم جدیدی برای این بخش تشکیل شد که یکی از زیباترین و شیک ترین برندهای ساعت موجود را روانه بازار می کنند.

بربری برای ساخت ساعت های خود، در حالی که میراث کهن انگلستان را حفظ کرده با هنر و صنعت سوئیس نیز ترکیب شده است و با موفقیت تمام توانست بازارهای جهان را به دست گیرد.

ساعت های زنانه و مردانه بربری هر کدام دسته بندی خاص خود را دارند که در اینجا نمونه هایی از آنها را به همراه قیمت برایتان آورده ایم. این را هم بگوییم که تمامی آنها تا 2 سال گارنتی دارند.
 برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید


 

ادامه مطلب ...