ساعت هوشمند آمازفیت

ساعت هوشمند آمازفیت

نسخه ویژه جوانان ساعت هوشمند Huami Amazfit Bip دیوایسی رنگارنگ و جذاب است که در چهار رنگ: سیاه، سفید، سبز ارتشی و نارنجی عرضه شده است.

ویژگی های فنی دستگاه بیش از ظاهرش چشمگیر است. در طراحی بر روشنایی ساعت هوشمند و طول مدت کارکرد آن تأکید شده است. نسخه جوانان ساعت هوشمند Amazfit دارای باتری ۱۹۰ میلی آمپری است. وزن ساعت فقط ۳۲ گرم است و می تواند تا ۲۲ ساعت با GPS فعال باشد. عمر باتری بدون GPS فعال، بسته به عملکرد دستگاه و چگونگی استفاده از آن می تواند تا ۴۵ روز و حتی تا ۴ ماه با یک بار شارژ باشد.

قطر صفحه نمایش ساعت هوشمند آمازفیت بیپ شیائومی نسخه گلوبال ۱٫۲۸ اینچ است و توسط Gorilla Corning Glass 2.5D محافظت شده است.

قلب ساعت تراشه کم مصرف کمپانی سونی است که توسط پردازش ۲۸ نانومتری ساخته شده است، بنابراین در مورد دقت داده های اندازه گیری شده می توانید مطمئن باشید.

از آنجایی که این ساعت هوشمند است، می تواند با گوشی هوشمند همگام شده و در مورد تماس یا پیامک اطلاع رسانی کند. از دیگر ویژگی های ساعت هوشمند آمازفیت بیپ شیائومی نسخه گلوبال می توان به به قابلیت نظارت بر خواب اشاره کرد که می توانید توسط آن کیفیت خواب خود را با دقت بررسی کنید. امکان مانیتور میزان ضربان قلب طراحی شده در پشت ساعت، مراقبت از سلامت را در هر زمان و هر کجا برای شما فراهم می سازد.

این دیوایس از طریق بلوتوث 4.به گوشی متصل می شود. جنس بند ساعت از سیلیکون و بدنه آن ساخته شده از پلی کربنات است.

ساعت هوشمند آمازفیت بیپ شیائومی نسخه گلوبال در برابر گرد و غبار و رطوبت با استاندارد IP68 محافظت می شود. این بدان معنی است که می تواند در آب با عمق بیش از ۱ متر در حدود ۳۰ دقیقه مقاومت کند.

در بسته بندی این محصول همراه با ساعت، کابل شارژ آن نیز عرضه شده است.


جهت آشنایی با  برندهای مختلف ساعت  و یا ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید

شرکت ساعت مچی رادو Rado

شرکت ساعت مچی رادو Rado

رادو یک شرکت ساعت سازی لوکس سوئیسی است که در منطقه Lengnau سوئیس است.

این شرکت ساعت سازی که در سال 1917 تأسیس شد، توانست اولین ساعتهای مچی ضد خش را به جهان عرضه کند. امروز این شرکت حدود نیم میلیون ساعت مچی رادو در سال تولید می‌کند و حدود 470 کارمند دارد.

نوآوری در طراحی و مواد مورد استفاده اولویت‌های مهم در ساعت های مچی رادو است. این شرکت که در سال ۱۹۱۷ تاسیس شده بود،‌ توانست اولین ساعت مچی ضدخش (دایا استار- ۱۹۶۲) را به جهان عرضه کند. این مدل افسانه‌ای پیشتازی رادو را که تا کنون ادامه یافته‌، بنا کرد.

برادران اسکلاپ این شرکت موفق (رادو) را در آغاز قرن بیستم پایه‌گذاری کردند.

رادو دایا استار(DiaStar) که در سال ۱۹۶۲ عرضه شد، اولین ساعت مچی ضد خش بود که به جهان معرفی شد.

طراحی غیرمعمول ساعت‌های مچی رادو مفتخر به کسب جایزه‌های معتبر زیادی شده است از جمله جایزه‌ی رد دات (Red Dot) و جایزه‌ی طراحی ایف (iF Design.

معرفی ساعت رادو  

داستان موفقیت برند ساعت مچی رادو از سال ۱۹۱۷

کارخانه‌ی تولید موتور ساعت مچی اسکلاپ واقع در لنگنا (Lengnau) سوئیس در سال۱۹۱۷ تاسیس شد. امروزه این کارخانه به تولید‌کننده‌ی ساعتهای مچی به نام رادو ارتقا یافته که یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت ساعت‌مچی است. برادران اسکلاپ در دهه‌های ابتدایی کار خود روی تولید موتور ساعت مچی تمرکز کرده بودند. در طول سال‌ها شرکت متوجه شد که ظرفیت این را دارد که نه تنها موتور ساعت مچی را تولید کند بلکه ساعتها را از ابتدا تا انتها به طور کامل تولید کند. در سال ۱۹۵۷ شرکت اولین کلکسیون ساعت خود را که مستقلا طراحی و تولید کرده ‌بود، عرضه‌کرد و آن را کلکسیون رادو نامید.

در سال ۱۹۶۲ ساعت تحسین‌شده‌ی دایا استار(DiaStar) به بازار ساعت‌های مچی معرفی شد. این اولین ساعت ضد‌خش بود که به جهان معرفی شد و در نتیجه استاندارد‌های جدیدی برای مقاومت تعیین کرد.

امروزه دایا استار یک نمونه‌ی کلاسیک در صنعت ساعت مچی است هم به خاطر مواد نوآورانه‌ای که به کار گرفته‌شده و هم به خاطر شکل منحصر‌به‌فرد و بیضی ساعت.

بیش از ده ها سال است رادو  با تعدادی از اختراعات پیشتازانه می‌درخشد که ساعت را به عنوان یک شاهکار در نوآوری و طراحی نشان می‌دهد. طراحی منحصر‌به‌فرد مولفه‌ها در کنار روح کارآفرینی منجربه این شده که رادو چالش های جدیدی را با اعتماد به نفس و برتری تجربه کند. در طول تاریخ شرکت، خط تولید‌ مدلهای مختلف ساعت تولید شده و با جایزه‌های بین المللی تحسین شده است.

ساعت مچی برند رادو 

مواد خارق‌العاده در برند ساعت مچی رادو

«کمتر، بیشتر است» از مهم‌ترین فلسفه‌های طراحان رادو است. ولی به جای تاکید به طراحی‌های خلاقانه‌ی ساعت‌ها در واقع به انتخاب مواد اولیه‌ی خام که در تولید ساعت به‌کار رفته تاکید می‌کند. از زمان عرضه‌ی دایا استار در ابتدای دهه‌ی ۶۰ میلادی رادو به مواد فوق‌العاده‌ای مثل تنگستن‌ کاربید، سرامیک‌، لانتانیم و یا الماس نانوکریستال تکیه‌کرده‌است. رادو همچنین مواد نوآورانه‌ و با تکنولوژی بالا‌ی خود را با کالاهای گران بهایی مثل الماس یا طلا زینت می‌بخشد. این محصولات حیرت‌آور نام جوبیلی (Jubilee) را به یدک می‌کشند.

این شرکت توانسته ستایش دیگران و اسم‌ و رسمی را طی سال‌ها به خاطر محصولات شجاعانه‌اش جذب کند. و این فقط به خاطر طراحی‌های منحصر‌به‌فرد ساعت‌های رادو که داور‌‌‌های جوایز بین‌المللی را راضی می‌کند نیست، بلکه ساختار شکل‌ها، ضد خش بودن، مواد با تکنولوژی بالا و راحتی در‌ دست کردن ساعت‌ها نیز نقش مهمی در این مورد دارد. در سال ۱۹۹۵جایزه‌ی نوآوری از طرف تکنولوژی ونتر سوییس برای پیشرفت «رادو کانسپت‌۱» به رادو اهدا شد. فرایند تولید این شاهکار اولین فرایندی بود که از الماس پلی‌کریستال استفاده کرد.

معرفی ساعت رادو مچی

مجموعه های تولید شده توسط برند ساعت مچی رادو

ساعت هایی که توسط رادو ساخته می‌شوند مشهور‌ به استحکام و تکنولوژی بالا‌ی مواد از جمله سرامیک‌های ‌تخصصی‌شده، کاربید و کریستال یاقوت هستند. پردازش دقیق این مواد اجازه‌ی تولید ساعت‌های انعطاف پذیر رادو را می‌دهد.

در طول تاریخ، رادو مجموعه های وسوسه انگیزی‌ را عرضه کرده است. رادو سینترا (Sintra رادو اینتگرال (Integral) و رادو ترو‌تین‌لاین (TrueThinline) فقط تعدادی از محصولات محبوب این شرکت هستند. شکل‌های مستطیلی مبتکرانه و شکل‌های دایره‌ای کلاسیک در طیف گسترده‌ای از ساعتهای رادو یافت می‌شود.

معروف‌ترین مدل از برند رادو احتمالا دایا استار۱ (DiaStar 1) است که اولین ساعت ضد‌خش بود که به جهان عرضه‌شد. اکنون این ساعت افسانه‌ای را با نام «اورجینال» در مجموعه‌ی "دی استار" می‌توان یافت. مجموعه‌ی دی‌استار همچنین شامل سری ورزشی دی‌استار ۲۰۰ و دی‌استار الگانت (Elegant D-Star) که به‌شدت خواهان دارد، می‌شود. ضد‌خش بودن این ماده‌ی سخت، به صورت رازی در مجموعه‌های رادو باقی مانده است. به خاطر سختی خاص این ماده ساعت‌ها قابل مقایسه با ساعت‌های فولادی، طلایی و یا پلاتینیومی از لحاظ استحکام هستند که طول عمر زیاد را ضمانت می‌کند.

استحکام و مقاومت ساعت مچی رادو

جدای از این مواد سخت، سرامیک هم نقش کلیدی در شرکت رادو داشته است. در سال ۱۹۹۰ شرکت تولیدکننده ساعت مچی رادو "سرامیکارا عرضه کرد که اولین ساعتی بود که هم خود ساعت و هم بند آن از سرامیک مستحکم ساخته شده بود. به علت وجود روح نوآورانه‌ی رادو، مدل "سرمیکابه سرعت زیبنده‌ی دستان شد و اینک ایده ایست که توسط چندین تولید‌کننده پذیرفته شده است. رادو به دستاوردهای فوق‌العاده‌ای از تکنولوژی در مدل‌هایی مثل هایپر کروم رسیده است. فرآیند قالب گیری تزریقی با تکنولوژی بالا، تولید قاب سرامیک با تکنولوژی بالا را امکان پذیر می‌سازد که یک قطعه تکامل یافته است.

رادو بر دستان ستارگان

ساعت های مچی دایامستر، اینتگرال، سینترا، ترو، سنترا و سرامیکا که پشت نام رضایت بخش رادو پنهان شدند از نوآوری‌های مهم تکنولوژی هستند. فرایند استثنائی تولید رادو به همراه طراحی‌های ساده و بی انتها، ساعت‌های تولید‌شده را به بالاترین رده‌بندی ها رسانده است مخصوصا وقتی وارد جهان ورزش‌ می‌شود. سفیران رسمی برند شامل اندی ماری و جولیا گورجس (Julia Goerges) می‌شود. رابطه‌ی نزدیک رادو و جهان تنیس در مجموعه زمین های هایپر‌کرومیک نشان داده شده است. ترکیب سه رنگ ساعت‌ها پوشش زمین‌های تنیس را نماد سازی می‌کند و زمین سخت با رنگ آبی نشان داده می‌شود و زمین چمن با رنگ سبز و زمین خاکی نیز با رنگ نارنجی.

ساعت های مچی مناسب رادو 

خارج زمین‌های تنیس نیز تعداد بسیاری از بازیگران و افراد مشهور به رادو اعتماد می‌کنند و مکررا با ساعت‌های رادو در دستشان دیده شده‌اند.

اگر به مطالعه تاریخچه سایر برندهای لوکس ساعت دنیا علاقه دارید به سایت شهر24 مراجعه کنید

ساعت امگا

درباره برند اُمگا (OMEGA)

«امگاOmega» یکی از مشهورترین برندهای ساعت سازی لوکس در جهان است. در سال 1848، «لوییس برانت(Louis Brandt)» یک کمپانی تاسیس کرد که بعدها در  سوئیس تبدیل به کمپانی امگا شد.

این کمپانی در مفهوم اولیه آن تنها یک اطاق کار کوچک در برن سوئیس بود اما بعدها به یکی از غول های صنعت ساعت سازی در جهان تبدیل شد.

در طول قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم، قبل از کوارتز و جی پی اس، صنعت و جامعه به ساعت های مکانیکی دقیق وابسته بود. برای تشویق به پیشرفت در این زمینه، مزایای زیادی برای کمپانی های ساعت سازی درنظر گرفته می شد و رقابتی هم بین کمپانی ها برای دقت در اندازه گیری زمان وجود داشت. امگا در این میان به موفقیت های زیادی رسید و گوی سبقت را از دیگر رقبا ربود. امگا چندین رکورد در این زمینه دارد. در سال 1931، در فستیوال ژنو، امگا 6 جایزه اول را گرفت و در همان سال شعار « امگا، زمان دقیق برای زندگی» را برای خود برگزید. این تنها یک شعار مبالغه آمیز نبود. امگا تا سال ها بعد توانست در این زمینه همچنان در صدر بماند. چنانکه در سال 1950 ساعتی که در زیر می بینید و اولین ساعت با تنظیم کننده توربیلون است توانست رکورد دقت در زمان را فستیوال ژنو بزند.

در پاییز سال 1962 یگ گروه فضانورد شامل «والتر اسکیرا» و «لروی گوردو کوپر» به یک فروشگاه ساعت در «هوستون» رفتند تا ساعتی برای استفاده شان در یک سفر فضایی بخرند. آنها با یک ساعت امگا بیرون آمدند و به این ترتیب تاریخ امگا در کاوش های فضایی شروع شد. در همان سال «ناسا» برای کاوش های فضاییش که نیازمند ساعت و زمان‌سنج های دقیق بود، آزمایشی را ترتیب داد و سه برند «امگا»، «رولکس» و «لانژین ویتنور» را مورد بررسی قرار داد. «امگا» برنده‌ی این آزمایش شد و بدین ترتیب ناسا به طور رسمی ساعت  Speedmasterامگا را برای کاوش های فضاییش برگزید.

در سال 1969، «نیل آرمسترانگ» از سفینه‌ی خود پیاده شد تا اولین شخصی باشد که پایش را روی کر‌ی دیگری غیر «زمین» گذاشته باشد. او ساعتش را دست نکرده بود، چون ساعت «آنبورد» آن کار نمی کرد و آن را درون سفینه گذاشته بود. اما چند دقیقه بعد، «باز آلدرین(Buzz Aldrin)» دومین انسانی که پایش را روی ماه گذاشت، در حالیکه ساعت« Speedmaster» امگا به دست داشت، از سفینه پیاده شد.

امگا در سال 2013 در امریکا 34 میلیون دلار هزینه تبلیغات کرده است. هر ساله این برند در بین 5 برندی که بیشترین هزینه تبلیغات را در امریکا داشته اند، قرار می گیرد.

«امگا» اولین کرونوگراف خود را در سال 1898 تولید کرد و در طول 10 سال بعد، بیشتر از 16 مسابقه‌ی ورزشی بزرگ با آنها زمان سنجی شد. بعد از برنده شدن جایزه نخست در 6 بخش از «فستیوال نظارت ژنو»، شهرت امگا به خاطر دقت در اندازه گیری زمان کمیته‌ی المپیک را بر آن داشت تا امگا را به طور رسمی زمان سنج مسابقات المپیک 1932 لس آنجلس کند.

امگا در طول زمان ثابت کرده همواره در بین شخصیت های برجسته‌ی سیاسی و اجتماعی محبوبیت دارد. رئیس جمهور شوروی، در بیشتر عکس هایی که از «میخاییل گورباچف Mikhail Gorbachev» گرفته شده، او ساعت امگا مدل Constellation Manhattan طلایی به دست دارد. در فیلم «دوستان امریکایی من My fellow Americans»، «جک لمون Jack Lemon» نقش رئیس جمهور سابق امریکا را بازی می کند و در جایی از فیلم درباره‌ی ساعت روی دستش می گوید: این ساعت را «گورباچف» به من داده است.

«پاپ جان پل دوم» ساعت امگا مدل «Omega De ville Classic» به دست می‌کرد. «الویس پریسلیElvis Presley»، «بادی هالیBuddy Holly» و «رینگو ستارRingo Starr» از موزیسین های بزرگ قرن بیستم نیز روی سن ساعت امگا به دست می کردند.

یکی از مشهورترین این شخصیت ها «جان.اف.کِنِدی John F. Kennedy» بود که در مراسم تحلیفش به عنوان سی و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده در سال 1961 ساعت امگا به دست کرده بود. این ساعت قبل از مراسم تحلیف توسط یک دوست به او هدیه داده شده بود. همانطور که در تصویر زیر می بینید، پشت ساعت حک شده: تقدیم به رئیس جمهور ایالات متحده، از طرف دوستش «گرانتGrant». امروزه این ساعت در «موزه‌ی امگا» نگهداری می شود.

اگر به مطالعه تاریخچه سایر برندهای لوکس ساعت دنیا علاقه دارید به سایت شهر24 مراجعه کنید

ساعت های G-shock کاسیو

ساعت های G-shock کاسیو

برترین برندهای جهان زاده‌ی رویاهای بزرگ هستند. ساعت های جی شاک کاسیو حاصل رویای ساعت‌هایی هستند که هرگز نمی‌شکنند. بیش از ۳۰ سال پیش، یک مهندس در شرکت CASIO با ایده جدید و خلاقانه‌اش توانست در برابر قوانین طبیعت پیروز شود. او ساعتی را طراحی کرد که در برابر ضربه، سقوط و در برابر فشار زیاد آب مقاومت می‌کند. از آن زمان به بعد، نام G-SHOCK تبدیل به یکی از معروف‌ترین انواع ساعت‌های مقاوم شد.

 ساعت جی شاک کاسیو

در ابتدا بیش از ۲۰۰ نمونه ساعت دست‌ساز جی شاک کاسیو تحت آزمایش‌های مختلف قرار گرفت. تا این که در سال ۱۹۸۳ اولین نمونه‌‌های موفق آن وارد بازار ژاپن شدند. دیری نیانجامید که این ساعت‌های جدید به محبوبیت فراوانی دست یافتند. ساعت های جی شاک کاسیو موفق شدند در مدت زمان کوتاهی نظر بسیاری از مردم از هر قشری را به خود جلب کنند. این ساعت‌ها هنوز هم به مقاوم‌ترین ساعت‌ها معروفند.

ساعت‌ های جی شاک کاسیو

ساعت های جی شاک کاسیو همه ۷ ویژگی اصلی که هر ساعت خوب و بادوامی باید داشته باشد را شامل می‌شوند: مقاومت در برابر شوک الکتریکی، مقاومت گرانشی، مقاومت در برابر درجه حرارت پایین، مقاومت در برابر لرزش، مقاومت در آب، مقاومت در برابر ضربه و دارای سختی بسیار. این ساعت‌ها با جدیدترین تکنولوژی روز و با بهترین مصالح ساخته می‌شوند تا مقاومت کافی را در برابر هرگونه ضربه‌ داشته باشند.

ساعت های جی شاک کاسیو در طرح‌ها و انواع گوناگون با قیمت‌های مختلف در بازار موجود هستند. ممکن است انتخاب بهترین گزینه و مناسب‌ترین قیمت از میان مدل‌های مختلف دشوار و سردرگم‌کننده به نظر برسد. ما در این مقاله سعی کردیم نکات ابتدایی لازم برای خرید یک ساعت خوب و مناسب را برای شما گردهم آوریم. آشنایی با ویژگی‌ها و خصوصیات این ساعت‌ها کمک فراوانی به انتخاب شما خواهد کرد.

ساعت جی شاک کاسیو لوکس

طراحی و ساخت

ساعت‌های جی شاک مقاوم‌ترین ساعت‌های ساخته شده هستند. تیم طراحی با هدف توسعه مفهوم “Triple 10” به دنبال یک ساعت مچی بود که دارای حداکثر مقاومت ممکن باشد. آن‌ها ساعت‌های جی شاک را طوری طراحی کرده‌اند که در صورت سقوط از ارتفاع ۱۰ متری هیچ آسیبی نمی‌بینند. تا عمق ۱۰ متر زیر آب مقاومت می‌کنند و دارای یک باتری با طول عمر حداقل ۱۰ سال هستند. برای این منظور طراحان از یک بدنه ضد ضربه و بادوام برای پوشش ساعت استفاده می‌کنند. این پوشش دورتادور ساعت را به طور کامل پوشش داده و از قسمت‌های مهم و قطعات اصلی آن به خوبی محافظت می‌کند.

 ساعت جی شاک کاسیو

تمام ساعت های جی شاک دارای، کورنومتر یا کرونوگراف، زنگ هشدار، قالب های ۱۲/۲۴ ساعته برای مدل های نمایش دیجیتال و تقویم خودکار هستند. برخی از مدل‌ها نیز دارای سایر قابلیت‌های پیشرفته، از جمله شمارش معکوس، نور پس زمینه (الکترو لومینسانس یا LED)، زمان جهانی، چندین هشدار روزانه با زنگ هشدار (در مدل های دیجیتال و آنالوگ-دیجیتال) هستند.

تکنولوژی جدید

ساعت‌های جی شاک نه تنها به دلیل طراحی سخت و مقاوم، بلکه با اصلاحات فنی‌شان نیز برجسته هستند. فناوری خورشیدی سازگار با محیط زیست، امکانات بلوتوث، جی‌پی‌اس (GPS) و رادیو از جمله پیشرفته‌ترین فناوری‌های جدید به کار برده شده در این ساعت‌ها هستند.

مدل‌ها و قیمت‌ها

مدل‌های ابتدایی و ارزان قیمت ساعت های جی شاک کاسیو

ابتدایی‌ترین و ارزان‌ترین‌ ساعت‌های جی شاک مدل‌های DW-5600 ،DW-6900 ،DW-9052 و G-100 دیجیتال آنالوگ هستند. همه این مدل‌ها مانند مدل‌های گران قیمت بسیار بادوام‌اند و به همان سطح، از خاصیت ضدضربه و مقاومت در برابر آب، برخوردارند. با این قیمت‌ها ویژگی‌هایی که از دست می‌دهید امکان نمایش ساعت چند شهر مختلف جهان به طور همزمان و نور پس زمینه اتوماتیک است.

لازم به توضیح است که این مدل‌ها نیز دارای نور پس زمینه هستند. اما تفاوت آن‌ها در ویژگی “خودکار (Auto)” و تنظیمات اختیاری است. به این صورت که هر زمان که مچ دست‌تان را برای نگاه کردن به ساعت بچرخانید، نور صفحه به صورت خودکار روشن می‌شود. همچنین ویژگی “کاملا خودکار (Full auto)” به این معنی است که نور صفحه فقط در تاریکی فعال می شود.

این ساعت‌ها برخلاف مدل‌های پیشرفته دیجیتالی، فقط یک زنگ هشدار روزانه دارند. مدل G-100 دارای تایمر شمارش معکوس نیست. این مدل‌های ابتدایی در مقایسه با مدل‌های بزرگ که اخیرا محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند، اندازه متوسطی دارند. این ساعت‌ها برای افرادی که در حین کار نیاز به ساعت‌های سبک و راحت‌تری دارند، مناسب‌ هستند.

ساعت-جی-شاک-کاسیو

ساعت Casio از سری G-Shock مدل DW6900MS-1V

این ساعت دارای موتور مطمئن کوارتز است.

با بند و قاب مشکی مات و صفحه LCD و نور قرمز پس زمینه

دارای زنگ هشدار چند کاره، کرونومتر ۱ تا ۱۰۰ ثانیه و شمارشگر معکوس

دارای فرمت ۱۲ و ۲۴ ساعته، دارای نور پس زمینه، ضد آب تا عمق ۲۰۰ متری

ساعت های خورشیدی جی شاک

ویژگی Tough Solar

ویژگی Tough Solar یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های ساعت های جی شاک است. طرفداران جی شاک در صورت امکان، معمولا مدل‌های خورشیدی را انتخاب می‌کنند. ساعت‌های خورشیدی برای ذخیره شارژ باتری، از صفحه شارژ خورشیدی در قسمت جلوی ساعت استفاده می‌کنند. در نتیجه شما مجبور نیستید هر چند سال یک بار باتری را تعویض کنید. بنابراین، احتمالا تا بیش از ۱۰ سال امکان استفاده از یک باتری را خواهید داشت. یکی از بدترین چیزها در مورد یک ساعت این است که مجبور شوید باتری را به طور مرتب عوض کنید و ندانید که چه موقع ممکن است دوباره عمر آن به پایان برسد. ساعت‌های خورشیدی کاسیو شما را از این نگرانی آسوده می‌کنند.

نکته جذاب دیگر در مورد این ساعت‌ها این است که شما برای شارژ کردن آن، مخصوصا در مدل‌های دیجیتالی، مجبور نیستید حتما در محیط خارج و مقابل خورشید قرار گیرید. استفاده از آن در فضای باز و در اتاقی که نور کافی دارد، برای شارژ ساعت کافی خواهد بود. اما اگر برای مدت طولانی در محیط بسته قرار گیرید و شارژ ساعت سریع کم شود، بهتر است مدتی آن را در معرض نور مستقیم خورشید قرار دهید.

ساعت-جی-شاک-کاسیو

ویژگی Multi-Band 6

ساعت‌های خورشیدی جی شاک اغلب دارای ویژگی Multi-Band 6 برای تنظیم خودکار زمان از طریق دریافت سیگنال رادیویی هستند. اگر در محدوده یکی از شش فرستنده در سراسر دنیا زندگی می‌کنید، داشتن این ویژگی بسیار کاربردی خواهد بود. اما ممکن است کسانی که در انتهای دامنه هستند در دریافت سیگنال مقداری مشکل داشته باشند.

امکان بهره‌گیری از انرژی خورشیدی یک ویژگی استاندارد در بسیاری از مدل‌های لوکس میان ساعت‌های رده بالا است. مدل‌های Tough Solar/Multi-Band 6 برای کسانی که به دنبال ساعتی بدون نیاز به تعمیر و نگهداری هستند، می‌تواند بهترین گزینه باشد. با پرداخت مبلغی کمی بیشتر از مدل‌های کلاسیک، به راحتی می‌توانید صاحب یکی از بهترین ساعت‌های جی شاک خورشیدی لوکس شوید.

ساعت-جی-شاک-کاسیو

برای مشاهده انواع مدل‌های گوناگون با قیمت‌های متفاوت ساعت های جی شاک خورشیدی، روی لینک زیر کلیک کنید.

ساعت های بزرگ جی شاک کاسیو

مدل های Big Case بسیار محبوب هستند. می توان اعتبار آنها را در سری ساعت‌های G-Shock دهه ۲۰۱۰، به ویژه مدل‌های بزرگ دیجیتال آنالوگ بزرگ دانست. واقعیت این است که این روزها بیشتر مدل‌های G-Shock در انداه‌های بزرگ هستند. مدل‌های بزرگ دیجیتالی و آنالوگ-دیجیتال شامل مواردی مانند مدل GA-100، GA-110، GA-120 ،GA-200 ، GA-201 و GA-400 می‌شوند. مدل‌های بزرگ تمام دیجیتالی نیز شامل مدل‌های GD-100 ، GD-110 ، GD-120 و GD-400 هستند.

مدل GD-X6900 یک مدل بزرگ کلاسیک است که از نمونه نسخه‌های محدود است. از سری‌های قابل توجه دیجیتالی دیگر می‌توان به خط تولید ۸۹۰۰، G-RESCURE G / W-7900 و GD-350 اشاره کرد که یکی از بهترین گزینه‌ها برای مشاغل نظامی هستند.

ساعت جی شاک مدل Casio GD-X6900-1CR XL 6900 با نمایشگر دیجیتال کوارتز سیاه و سفید

ساعت-جی-شاک-کاسیو-GD-X6900

مدل‌های GA-100 و GA-110 در نوع خود تبدیل به کلاسیک جدیدی شده‌اند و کلکسیونی از رنگ‌های بسیار شیک را به وجود می‌آورند. مدل‌های بزرگ جی شاک نه تنها در مد و استایل خیابانی، بلکه برای استفاده در محل کار نیز بسیار مناسب‌اند. خط تولید Master of G به همراه سایر ساعت‌های میان رده و گران قیمت G-Shock نیز به دلیل اندازه‌های بزرگ‌شان معروف شده‌اند.

ساعت کاسیو از سری G-Shock کوارتز ۲۰۰M WR مدل GA-700UC-8ACR

 ساعت جی شاک کاسیو


ساعت های جی شاک بازار داخلی ژاپن (JDM)

چند مدل منحصر به فرد G-Shock وجود دارد که فقط در ژاپن یافت می‌شوند. شاید غیرعادلانه به نظر برسد که بقیه مردم دنیا از آن‌ها محروم باشند. اما همین ویژگی باعث می‌شود که آن‌ها بیش از پیش مورد توجه طرفداران ساعت ‌های جی شاک و هاردکور قرار بگیرند. ساعت‌های بازار داخلی ژاپن (JDM) شامل مدل‌هایی مانند GXW-56 معروف به “شاه King ” در اندازه متوسط و GW-5000-1JF هستند. مدلی که برگرفته از طرح‌های اولیه ساعت های جی شاک برای دوست‌داران کلاسیک کاسیو در نظر گرفته شده تا ایده اولیه و طرح دیرینه ۱۹۸۳ را حفظ کند.

ساعت جی شاک کاسیو ژاپن

برخی از مدل‌ها وجود دارند که فقط مختص کشور ژاپن هستند.

ساعت‌های میان‌رده تا لوکس G-Shock:

سری ساعت های جی شاک G-STEEL و The Gravitymaster Aviation

ساعت های میان رده و سطح بالای G-Shock بیشتر از مدل‌های آنالوگ تشکیل شده‌اند. یک خط تولید قابل توجه میان رده، سری G-STEEL است. این سری از ساعت‌ها که به تازگی معرفی شده‌اند، دارای پوشش سخت دو لایه، از جنس استیل ضد زنگ هستند.

سری ساعت‌های جی شاک The Gravitymaster Aviation، از مدل‌های آنالوگ میان رده و پیشرفته الهام گرفته شده‌اند. این طرح‌ها ظاهر سخت و مقاوم ابزار مهندسی و هواپیمایی را یادآوری می‌کنند. ساعت های G-STEEL و Gravitymaster برای کسانی که به ساعت‌های مجلل و گران قیمت علاقه‌مند هستند، گزینه خوبی خواهند بود.

ساعت جی شاک کاسیو

ساعت جی شاک کاسیو مدل Casio G-Shock G-STEEL GST-B100C

مدل جدید G-STEEL GST-B100 دارای قدرت Tough Solar (شارژ با انرژی خورشیدی) و امکانات بلوتوث است که می‌تواند به طور خودکار ساعت را با سرورهای اینترنت همگام سازی کند. این ساعت برای کسانی که خارج از محدوده فرستنده‌های Multi-Band 6 زندگی می‌کنند انتخاب خوبی است. زیرا مقرون به صرفه‌تر از مدل‌های لوکس با زمان سنج GPS است.


ساعت جی شاک کاسیو مدل The Gravitymaster aviation GPW-1000

این ساعت یکی از برترین مدل‌ها در سری The Gravitymaster aviation است که به دلیل اندازه بزرگ آن، با نام “The Beast” شناخته می‌شود. این ساعت کاملا آنالوگ، سنسورهای محیطی ندارد اما از GPS با زمان سنج ترکیبی در آن استفاده شده است که در صورت عدم وجود Multi-Band 6 با سیگنال‌های GPS همگام سازی می‌شود. همچنین دارای ویژگی Triple G است که مقاومت در برابر ضربه‌ و لرزش را تضمین می‌کند.

ساعت جی شاک کاسیو لوکس


ساعت های جی شاک کاسیو دیجیتال

سری The Master of G جزو ساعت‌های حرفه‌ای G-Shock است که به پیشرفته‌ترین امکانات مجهز شده‌ است. این سری غنی از نوآوری‌های پیشرفته، شامل سری ساعت‌های “man-” است. مدل‌های The Master of G بسیار محبوب هستند و به عنوان بهترین و همه کاره‌ترین ساعت‌های G-Shock مورد توجه قرار می‌گیرند. اگر مطمئن نیستید که با خرید کدام مدل به خانواده جی شاک ملحق شوید، سری The Master of G گزینه خوبی برای شماست. بیشتر ساعت‌های Master of G از شارژ خورشیدی Tough Solar استفاده می‌کنند و دارای زمان سنج رادیویی Multi-Band 6 هستند. به استثنای مدل G-9300 Mudman که فقط دارای Tough Solar است.

ساعت جی شاک کاسیو ژاپن

ساعت جی شاک کاسیو مدل Casio G-Shock Mudman G-9300-1C

ساعت مچی مردانه Casio مدل G9300-1 از جمله ساعت‌های پیشرفته و مدرن کمپانی کاسیو است که ویژگی‌های منحصر به فردی مانند تنظیمات لمسی و شارژ خورشیدی را دارد. این ساعت دارای صفحه نمایش دیجیتال و مون گراف است. در مقابل ضربه مقاومت بالایی دارد و به همین دلیل بهترین گزینه برای ورزشکاران می‌باشد. این ساعت از محصولات سال ۲۰۱۱ کاسیو است. صفحه نمایش خاکستری رنگ آن دارای عملکردهایی چون نمایش تاریخ، کرنوگراف، دو زمانه، نور و کرونومتر می‌باشد. این محصول با نیروی محرکه کوارتز دقیق و با کیفیت ژاپنی کار می‌کند و تا عمق ۲۰۰ متر زیر آب مقاومت دارد. ساعت جی شاک Mudman G-9300 در برابر گل و غبار مقاوم بوده و دارای حسگر دوقلو است که شامل یک قطب نما و دماسنج دیجیتال می‌شود.

ساعت جی شاک Casio مدل Rangeman GW-9400

Rangeman GW-9400 به عنوان محبوب‌ترین ساعت از سری Master of G شناخته می‌شود. در برابر گل و غبار آسیب نمی‌بیند. این مدل اولین ساعت جی شاک با سنسور سه گانه است که شامل ارتفاع سنج، فشارسنج و قطب نما می‌شود. Rangeman به داشتن بهترین حافظه برای ضبط داده‌های سنسورهایش و نمایش اطلاعات مربوط به زمان طلوع و غروب خورشید معروف است. این ساعت به همراه Frogman، به عنوان یکی از بهترین ساعت های جی شاک کاسیو تمام دیجیتال معرفی می‌شوند.

ساعت جی شاک کاسیو ژاپن


توجه بفرمایید:

برخی از مدل‌های Master of G بازار داخلی ژاپن با مدل‌های آمریکایی متفاوت هستند. به عنوان مثال، مدل GW-9300 Mudman دارای چند بند، از جمله بند از جنس فیبر کربن الحاقی و یک بند فیبر کربن نگهدارنده است. مدل‌های ژاپنی GW-9400J Rangeman دارای یک بند فیبر کربن هستند.

نسخه‌های محدود ساعت های جی شاک کاسیو (Limited edition)

از جذابیت‌های خرید ساعت‌های جی شاک نسخه‌های محدود هستند. یعنی، بیشتر مدل‌های متفاوت فصلی رنگارنگ جزو نسخه‌های محدوداند. این مدل‌ها به این دلیل که به تعداد مشخصی تولید می‌شوند، طرح‌های متفاوتی نسبت به نسخه‌های پیش از خود دارند. بنابراین اگر به دنبال رنگ یا استایل خاصی از این ساعت‌ها هستید، بهتر است سریع‌ اقدام به خرید کنید. ممکن است پس از مدتی دسترسی به این مدل‌ها را نداشته باشید. چرا که در اغلب موارد به محض ورود به بازار، موجودی آن‌ها به پایان می‌رسد.

ساعت جی شاک کاسیو ژاپن

همچنین، چند سری از نسخه‌های ویژه وجود دارند که ممکن است تنها چند مدل را شامل شوند. نوع دیگری از نسخه‌های محدود که بسیار محبوب‌اند، نمونه‌های همکاری مشترک با سایر برندها هستند. در این نسخه‌ها، کمپانی کاسیو با یک برند دیگر (اغلب برندهای لباس خیابانی، برندهای مد معروف و هنرمندان) همکاری می‌کند تا یک ساعت با نام مشترک ارائه دهند. این کلکسیون‌ها معمولا دارای طراحی منحصر به فرد، قاب حکاکی شده، نور پس زمینه EL و بسته بندی ویژه هستند.


ساعت‌ های جی شاک کاسیو لوکس Luxury G-Shock Watches

قیمت سری ساعت‌های Frogman، Mudmaster و GPW-1000 به قیمت نمونه‌های لوکس نزدیک است. این مدل‌ها ساعت‌های بسیار با کیفیتی هستند. اما آنچه به معنای واقعی به عنوان ساعت‌های لوکس جی شاک شناخته می‌شود، سری‌های MT-G و MR-G هستند. این ساعت‌ها در خط تولید Premium Casio Yamagata در ژاپن مونتاژ و آزمایش می‌شوند.

ساعت جی شاک کاسیو ژاپن

سری ساعت‌های G-Shock MT-G

خط تولید ساعت‌های G-Shock MT-G به دلیل ساختار ترکیبی فلزی و رزینی، به عنوان Metal Twisted G-Shock نیز شناخته می‌شوند. این مدل‌ها تا زمان عرضه مدل MTG-S1000 که دارای قیمتی حدود ۱۰۰۰ دلار داشت، به عنوان نمونه‌های لوکس شناخته نمی‌شدند. مدل‌های MTG-S1000 و MTG-G1000 دارای پوششی از جنس استیل ضد زنگ با نوار ترکیبی از رزین و فولاد ضد زنگ هستند. قسمت خارجی آن از فولاد ضد زنگ پوشیده شده در حالی که قسمت داخلی آن برای راحتی و حفظ دمای ثابت با قطعات رزینی لایه بندی شده است.

ساعت جی شاک کاسیو ژاپن

مدل های MTG-S1000 از امکانات Triple G Resist ،Tough Solar و Multi-Band 6 بهره می‌برند. به مدل MTG-G1000 با پوشش بیرونی جدید، زمان سنج GPS نیز اضافه شده است. جدیدترین ساعت MT-G ساعت مچی MTG-B1000 است که دارای صفحه کوچک‌تر، بند رزین و اتصال بلوتوث می‌باشد.

ساعت جی شاک کاسیو مدل لوکس MTG-B1000

ساعت جی شاک کاسیو لوکس

سری ساعت‌های G-Shock MR-G

خط تولید G-Shock MR-G در سال ۱۹۶۶ برای اولین بار راه اندازی شد و دارای بدنه و قطعات کاملا فلزی بود. این مدل قرار بود به یک مدل مجلل تبدیل شود تا بتوان از آن در هر جایی استفاده کرد. مدل MR-G1000 کنونی، با قیمت حدود ۳۰۰۰ دلار، در راس ساعت های جی شاک کاسیو قرار دارد.

ساعت جی شاک کاسیو لوکس مدل Casio G-Shock MR-G MRGG2000R-1A

بدنه آن از تیتانیوم سبک ساخته شده است که به روش خاص تصفیه و سخت می‌شود. تا یک سطح مقاوم در برابر ضربه و خراش ایجاد کند. مانند مدل‌های MT-G یک کریستال یاقوت کبود ضد بازتاب در آن قرار داده شده که به زیبایی و کیفیت آن می‌افزاید. به علاوه، مجهز به امکانات Tough Solar و Multi-Band 6 و سیستم زمان سنج GPS است. ساعت جی شاک MRG-G2000 آخرین نمونه اضافه شده به خط تولید MR-G می‌باشد.



ساعت جی شاک کاسیو لوکس

برای آشنایی با سایر برندهای معروف ساعت دنیا به شهر24 مراجعه نمایید  


ساعت کارتیر

کمپانی کارتیر طراح, تولید کننده و توزیع کننده انواع ساعت مچی و جواهرات گرانبها می باشد که در شهر پاریس فرانسه در سال 1848 توسط لویز فرانسیس بنیان نهاده شد.

 

این شخص فرزند ارشد یک سازنده باروت بود, و در سال 1847 به بلوار ایتالیانا (بزرگترین مرکز فروش جواهرات و ساعت های لوکس) نقل مکان کرد تا فعالیت صنعتی خود را از این سال آغاز کند.

 

عکس تبلیغاتی شرکت کارتیر

این کمپانی تا سال 1964 توسط خانواده کارتیر اداره می شد, امروزه نیز مرکز اصلی این کمپانی در شهر پاریس می باشد. این شرکت از سال 1964 به بعد جزء زیر مجموعه گروه ریچموند (richemont) شده است. شهرت اصلی این شرکت به واسطه تولید انواع جواهرات و ساعت های مچی لوکس می باشد که از جمله آن می توان به Bestiary و santos اشاره کرد.

البته گفتنی است کمپانی کارتیر تا زمانی که شخص کارتیر مدیریت این مجموعه را به عهده داشت آنچنان گسترده نبود اما با مرگ وی در سال 1874 و تصدی امور توسط پسرش آلفرد کارتیر به اوج شکوفایی خود رسید.

ساعت مچی کارتیر | لوگو

 

تاریخ فروش و تمجیدها از ساعت مچی کارتیر

این کمپانی تاریخ طولانی در فروش ساعت های اشرافی و لوکس دارد. جالب است بدانید که ادوارد هفتم پادشاه انگلستان که یکی از مشتریان مشهور  ساعت کارتیر و دیگر جواهرات ساخته شده توسط این کمپانی بوده است و از کارتیر به عنوان پادشاه جواهرات یاد کرده است.

در سال 1899 پسر آلفرد (فرزند کارتیر) به جای پدر وارد این صنعت شد. او علاقه بسیاری به ساعت های جیبی داشت و توانست یکی از خط تولیدهای ساعت جیبی کارتیر را راه اندازی کند.

در سال 1907 کمپانی کارتیر قراردادی را با ادموند جاگر امضا کرد در طی این قراراد ادموند جاگر تامین کننده موتور ساعت مچی کارتیر شد.

در آن زمان کارتیر شعبه هایی در شهر لندن, نیویورک و سنپترزبوگ داشت و به واسطه این قرارداد توانست به یکی از موفق ترین شرکت های ساعت سازی دنیا مبدل شود.

ساعت کارتیر کارتیه مارک برند

اصالت و فروش ساعت مچی کارتیه

بدون هیچ تردیدی ساعت مچی کارتیر از بالاترین استاندارهای ساعت سازی در دنیا بهره می برد و محصولات این شرکت از شناخته شده ترین ها در جهان است.
ساعت مچی های کارتیر دارای گستره قیمتی گسترده ای می باشد که تقریباً توان خرید را برای افراد متوسط رو به بالا نیز فراهم کرده است.

 

همینطور استایل های متنوع محصولات این شرکت آن را به انتخاب اقشار مختلفی در دنیا تبدیل کرده است. از بهترین مدل های ساعت کارتیه می توان به مدل سانتوز، بالان بلو و… اشاره کرد.


برای آشنایی با سایر برندهای معروف ساعت دنیا به شهر24 مراجعه نمایید