ساعت مچی فسیل

فسیل یکی از بزرگترین کمپانی هاییست که کسی چیزی درباره آن نمیداند! بسیاری از کارشناسان که در کمپانی های ساعت سازی کار می کنند، سعی میکنند که از در نظر گرفتن این کمپانی به عنوان یک رقیب چشم پوشی کنند.

کمپانی فسیل در سال 1984 توسط برادران تام و کاستا کارتسوتیس تاسیس شد که در حال حاضر نیز بر مسند ریاست این مجموعه قرار دارند. تمرکز این کمپانی بر دو فاکتور زیبایی و ارزش خرید این کمپانی را به یکی از موفق ترین تولیدکنندگان ساعت بند چرمی و استیل تبدیل شد.

ساعت های این کمپانی، بسیار خوش ساخت، مد روز و با قیمت بسیار مناسبی عرضه می گردد. فروش 850 میلیون دلاری این شرکت در سال گذشته، گواهی بر موفقیت این شرکت در بازار فروش ساعت می باشد.

موتورهای شرکت اورینت در کنار طراحی تیم بسیار قوی این شرکت، موجب تولید محصولاتی شده است که به شدت مورد استقبال جوانان و کسانی که به دنبال مد روز هستند قرار گیرد. از دیگر ویژگی های محصولات این شرکت تغییر ظاهر ساعت های جدید، مطابق با مد روز است.

از جمله این اکسسوری ها می توان به عینک و وسایل چرمی اشاره کرد. همزمان با این کار، شعبات متعددی نیز از این کمپانی در سایر کشور ها ایجاد شد و این کار باعث افزایش فروش شرکت فسیل گردید. در حال حاضر این شرکت دارای محصولات بسیار متنوع و شعبات متعدد در 90 کشور دنیا میباشد.

در عین حال که فسیل به عنوان یکی از مطرح ترین تولید کنندگان محصولات فشن شناخته می‌شود، این شرکت در زمینه نوآوری‌های خلاقانه نیز شناخته شده است. از میان کالکشن‌های ساعت فسیل، کالکشن کالیدو بسیار خاص است! این کالکشن به واسطه تکنولوژی تغییر رنگش یکی از موفقیت های بزرگ شرکت فسیل میباشد.

خرید انواع ساعت مارک با بهترین قیمت در آگهی رایگان شهر24

یکی دیگر از تکنولوژی‌ها، اسپات می‌باشد که با همکاری شرکت مایکروسافت معرفی شده است. ساعت‌های دارای این تکنولوژی تحت نام “Wrist Net” به بازار عرضه گردیده‌اند و صاحب این ساعت می‌تواند با کمک اتصال به شبکه ام اس ان مایکروسافت، نوع نمایش ساعت خود را به شکل سفارشی درآورد و اطلاعاتی از قبیل اخبار و سایر اطلاعات این وبسایت را علاوه بر نمایش زمان، بر روی ساعت خود مشاهده نماید.

درج تبلیغات فروش انواع ساعت های مارک در سایت دیوار


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.