ساعت هابلوت

اگر اهل دنبال کردن زندگی لوکس و ساعت های مارک باشید و یا دوستان ثروتمند  داشته باشید حتما اسم برند Hublot به گوش تان خورده است. برندی سویسی که در سال ۱۹۸۰ میلادی تاسیس گردید. برند هابلوت هم اکنون از زیر مجموعه کمپانی فرانسوی LVMH می باشد.


Hublot

کارلو کروکو، یکی از اعضای گروه سلسله گروه Binda ایتالیا که برای ساخت ساعتهای Breil شناخته شده است، در سال 1976 شرکت خود را ترک کرد و خود را به عنوان یک شرکت جدید تماشا کرد. او در حال ساختن MDM Geneve در سوئیس بود و در مورد طراحی یک ساعت که او نام “هابل” را بعد از کلمه فرانسوی برای “چرخه” نامگذاری کرد، تصمیم گرفت. دیده بان او ایجاد اولین قطعه لاستیکی طبیعی در تاریخ ساعت سازی بود.3 سال تحقیق برای ایجاد بند بود. با وجود شکست در جذب یک مشتری بالقوه در روز اول نخستین نمایشگاه سالانه خود در سال 1980، دیده بان به سرعت موفق به فروش بیش از 2 میلیون دلار در سال اول شد.


تاریخچه برند لاکچری Hublot

در سال 1993، ساعت ساخته شده توسط Hublot در مجموعه Geneve به نام Vendome (582888) با نوار لاستیکی در حال حاضر شناخته شده است که اگر چه بسیار نادرست است که یک عکس از این ساعت دیده شود، اما همچنین به عنوان بند لاستیکی این یکی از ساعتهای بسیار کمی بود با ساعت 582888 در عقب دیده می شود و چاپ آن بر روی کارهای داخلی نیست، بلکه کارهای ساده ای با کارآموزی پلاستیکی دارد، این ساعت به دلیل ارزان تر دیده شده بود که در آن زمان برای 5000 دلار فروخته شد. این اولین و آخرین بار بود که Vendome 282888 مقرون به صرفه تولید شد و تنها 700 ساخته شد. با این حال با توجه به اینکه vendome بسیار دشوار است که ساعت را تماشا کند، اکنون برای هر چیزی از 10،000 تا 18000 دلار برای فروش در بازار آزاد، ارزان قیمت ارزان تر می شود.

دوران ژان کلود بیورکارلو کراکو، که با کار طراحی خود و فعالیت های بسیاری برای بنیاد دست دست در دست دارد، خیریه ای است که به کودکان محروم در سراسر جهان کمک می کند، به دنبال مردی می شود که بتواند کسب و کار ساعت سازی خود را نظارت کند. در اواخر سال 2003، ژان کلود بیور، و سپس رئیس بخش گروه اموگا گروه Swatch، با کارلو Crocco ملاقات کرد، و در ماه مه 2004 Biver وظایف خود را به عنوان مدیرعامل، و تبدیل شدن به یک عضو هیئت مدیره و سهامدار اقلیت در Hublot ساعت ها به عهده گرفت.

فروشگاه های کمپانی هابلوت:

ساعت مچی عجیب و غریب هابلوت در فروشگاه پنجره Hublot Boutique در ورشوتا به امروز، Hublot دارای 80 بوتیک در سراسر جهان است. در فوریه 2007، Hublot اولین فروشگاه تنها با نام تجاری خود را در پاریس، در خیابان Saint-Honoré افتتاح کرد. دومین تابستان سال جاری در هتل Byblos، Saint-Tropez باز شد. امروز، Hublot یک فروشگاه گل سرسبد در باند خیابان لندن دارد. فروشگاههای ایالات متحده در حال حاضر در آتلانتا، بال هاربر، بورلی هیلز، بوکا راتون، دالاس، هوستون، لاس وگاس، نیویورک سیتی و پالم بیچ قرار دارند.در اکتبر 2012 آنها در آن زمان جدیدترین فروشگاه را در لاس وگاس افتتاح کردند که پیش از آن یک فروشگاه در اوگان بطار، مغولستان بود.

 برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید

ساعت رولکس

هانس ویلسدورف

تاریخچه رولکس به طرزی ناگسستنی به روحیه بلند پروازانه بنیان گذار آن، هانس ویلسدورف مرتبط است. در  سال ۱۹۰۵ در سن  ۲۴ سالگی، "هانس ویلسدورف" یک شرکت تخصصی توزیع انواع ساعت را در لندن تأسیس کرد. او به فکر  یک ساعت افتاد که روی مچ بسته می شد. ساعت‌مچی های آن دوره چندان دقیق نبودند، ولی‌ "هانس ویلسدورف" پیش بینی کرد که آن‌ها نه‌تنها می‌توانند زیبا و برازنده، بلکه قابل اطمینان نیز بشوند.

برای اینکه همگان را درباره قابل‌اطمینان بودن ساعت‌های کاملاً خلاقانه خود، متقاعد کند، آنها را به موتورهای کوچک بسیار دقیق، ساخته شده توسط یک شرکت ساعت‌سازی سوئیسی در شهر «بِین» سوئیس، مجهز کرد.


سال‌های آغازین

در اوایل قرن بیستم، کارآفرینی خوش‌ذوق در لندن در آستانه موفقیتی عظیم بود. هدف او چه بود؟ هدف او معرفی و ایجاد برندی بود که نام آن امضای بی‌همتایی در دنیای ساعت‌سازی است: رولکس. این نام جدید، که در سال ۱۹۰۸ انتخاب شد، به یکی از بهترین و معتبرترین برندها در چند دهه اخیر تبدیل گردید. وقتی هانس ویلسدورف خاطرات خود را مرور می‌کرد، موانعی که بر سر راه او بود به نظر گذرناپذیر می‌آمد.

این کارآفرین، فعالیت خود را با کارهای خیلی کوچک آغاز کرد ولی قابلیت‌های بسیار با ارزشی داشت: دیدگاه درست، امید به آینده، پشتکار و توانایی استثنایی در کار. او که در سن دوازده سالگی والدین خود را از دست داده بود، توانست با اتکا بر ارادۀ خود از چالش‌ها عبور کند. هانس ویلسدورف موفق شد اولین ساعت مچی ضدآب خودکوک با روتور پرپچوال را ابداع کند. این ساعت به ساعتی شاخص از لحاظ ظاهر و کیفیت تبدیل شد.


 برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید