ساعت کارتیر

کمپانی کارتیر طراح, تولید کننده و توزیع کننده انواع ساعت مچی و جواهرات گرانبها می باشد که در شهر پاریس فرانسه در سال 1848 توسط لویز فرانسیس بنیان نهاده شد.

 

این شخص فرزند ارشد یک سازنده باروت بود, و در سال 1847 به بلوار ایتالیانا (بزرگترین مرکز فروش جواهرات و ساعت های لوکس) نقل مکان کرد تا فعالیت صنعتی خود را از این سال آغاز کند.

 

عکس تبلیغاتی شرکت کارتیر

این کمپانی تا سال 1964 توسط خانواده کارتیر اداره می شد, امروزه نیز مرکز اصلی این کمپانی در شهر پاریس می باشد. این شرکت از سال 1964 به بعد جزء زیر مجموعه گروه ریچموند (richemont) شده است. شهرت اصلی این شرکت به واسطه تولید انواع جواهرات و ساعت های مچی لوکس می باشد که از جمله آن می توان به Bestiary و santos اشاره کرد.

البته گفتنی است کمپانی کارتیر تا زمانی که شخص کارتیر مدیریت این مجموعه را به عهده داشت آنچنان گسترده نبود اما با مرگ وی در سال 1874 و تصدی امور توسط پسرش آلفرد کارتیر به اوج شکوفایی خود رسید.

ساعت مچی کارتیر | لوگو

 

تاریخ فروش و تمجیدها از ساعت مچی کارتیر

این کمپانی تاریخ طولانی در فروش ساعت های اشرافی و لوکس دارد. جالب است بدانید که ادوارد هفتم پادشاه انگلستان که یکی از مشتریان مشهور  ساعت کارتیر و دیگر جواهرات ساخته شده توسط این کمپانی بوده است و از کارتیر به عنوان پادشاه جواهرات یاد کرده است.

در سال 1899 پسر آلفرد (فرزند کارتیر) به جای پدر وارد این صنعت شد. او علاقه بسیاری به ساعت های جیبی داشت و توانست یکی از خط تولیدهای ساعت جیبی کارتیر را راه اندازی کند.

در سال 1907 کمپانی کارتیر قراردادی را با ادموند جاگر امضا کرد در طی این قراراد ادموند جاگر تامین کننده موتور ساعت مچی کارتیر شد.

در آن زمان کارتیر شعبه هایی در شهر لندن, نیویورک و سنپترزبوگ داشت و به واسطه این قرارداد توانست به یکی از موفق ترین شرکت های ساعت سازی دنیا مبدل شود.

ساعت کارتیر کارتیه مارک برند

اصالت و فروش ساعت مچی کارتیه

بدون هیچ تردیدی ساعت مچی کارتیر از بالاترین استاندارهای ساعت سازی در دنیا بهره می برد و محصولات این شرکت از شناخته شده ترین ها در جهان است.
ساعت مچی های کارتیر دارای گستره قیمتی گسترده ای می باشد که تقریباً توان خرید را برای افراد متوسط رو به بالا نیز فراهم کرده است.

 

همینطور استایل های متنوع محصولات این شرکت آن را به انتخاب اقشار مختلفی در دنیا تبدیل کرده است. از بهترین مدل های ساعت کارتیه می توان به مدل سانتوز، بالان بلو و… اشاره کرد.


برای آشنایی با سایر برندهای معروف ساعت دنیا به شهر24 مراجعه نمایید 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.